Název akreditovaného vzdělávacího programu či kurzu | Číslo akreditace | Platnost akreditace |
3D tiskárny - stavba tiskárny, tvorba modelu | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
AAK - technické pomůcky a programová podpora | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Adaptační obtíže dítěte předškolního věku při nástupu do MŠ | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.03.2025 |
Aktivní učení v přírodovědných předmětech | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 09.01.2026 |
Anglický jazyk - učitelství pro ZŠ (kombinovaná forma) | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Aplikace prvků enviromentální výchovy do vzdělávací nabídky mateřské školy | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Arduino - programování ve Scratch | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Arduino - programování ve Wiringu | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Arduino - seznámení s platformou a vzorová zapojení | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Atraktivní matematika - moderní výukové metody | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Autoevaluace MŠ jako prostředek jejího zkvalitňování | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Bádáme a experimentujeme v mateřské škole | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Badatelsky orientovaná výuka - aktivní objevování světa kolem nás | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.03.2025 |
Biologie - učitelství pro střední školy | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
BOZP pro pedagogy v oblasti TV | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Budování týmu školy a podpora spolupráce | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Cizinci v ČR | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Český jazyk - učitelství pro SŠ | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Český jazyk pro 2. stupeň ZŠ | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Dějepis pro 2. stupeň ZŠ | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Digitální nástroje v enviromentálním vzdělávání | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 09.01.2026 |
Digitální technologie pro učitele a nová informatika I | MSMT - 21289/2022-4-814 | 09.10.2025 |
Doplňující didaktické studium anglického jazyka | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Doplňující didaktické studium německého jazyka | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Dramatická výchova v předškolním věku | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Drátkované drobnosti z černého drátu | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Dyslexie - specifická vývojová porucha učení | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Efektivní profesionální komunikace a praktická asertivita | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Ekohry v mateřské škole | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 09.01.2026 |
Empaťák pro střední školy | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Formativní hodnocení ve výuce na ZŠ | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Hospitace ředitelky mateřské školy | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Hudba - neoddělitelná součást našeho života | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Hrajeme si s jógou | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.03.2025 |
Hrátky s kapalinami a plyny | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Hrátky s teplem | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Hyperaktivní, hypoaktivní a agresivní dítě v mateřské škole | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Informatika pro SŠ (kombinovaná forma) | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Jak hledat zaměstnance v 21. století | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Jak lépe a efektivně využívat digitální technologie - rozvoj profesních kompetencí pedagoga | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.03.2025 |
Jak na čtenářské dílny | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Jak na evaluaci v MŠ | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Jak na evaluaci v MŠ - webinář | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Jak na hravou angličtinu v mateřské škole | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Jak posilovat svoji osobní značku pedagoga a udržet si konkurenceschopnost | MŠMT - 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Jak prakticky na polovodiče | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Jak předcházet syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Jak učit o přírodě (bez přírody) | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Jak učit POLY na 1. stupni ZŠ | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Jak učit POLY v mateřské škole | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Jak zvládat agresi a agresivitu u žáků - možnosti účinné intervence | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Jazykový kurz angličtiny pro začátečníky | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Jógové básničky pro děti v MŠ | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Kam dál? Aneb ukončování školní docházky u žáků (nejen) se SVP | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Klimatické vzdělávání na 1. stupni ZŠ | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 09.01.2026 |
Kompozice ve fotografii - tvorba kvalitního obrazového materiálu nejen pro výukové a prezentační účely | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.03.2025 |
Komunikace pro vedoucí pedagogické pracovníky | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Komunikace ve sborovně | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Komunikační dovednosti v praxi | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Komunikační dovednosti v praxi - webinář | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Kurz první pomoci rozšiřující zdravotnické znalosti pedagogů | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Kurz tvůrčího psaní a autorského čtení | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Lego EV3 - programování v LabVIEW pro pokročilé | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Lego EV3 - programování v Pythonu | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Lego EV3 - programování ve Scratch | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Lego EV3 - základy programování v LabVIEW | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Matematika - učitelství pro SŠ | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Matematika pro 2. stupeň ZŠ | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Matematická pregramotnost - základy matematiky v MŠ | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Metodika hospitační činnosti | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Metody aktivního učení v MŠ I. | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Metody aktivního učení v MŠ II. | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Metody a techniky dramatické výchovy | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Micro:bit - vstupní brána do moderních technologií | MSMT - 21289/2022-4-814 | 09.10.2025 |
Moderní výukové metody - portfolia, atraktivní studijní materiály | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Motivace a motivátory | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 09.01.2026 |
Nadaný žák ve výuce | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Náležitosti psaní odborných prací | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Naslouchejte čtyřma ušima - otevřeně a srdcem | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Naslouchejte čtyřma ušima - otevřeně a srdcem - webinář | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Neklidné dítě (ADHD, ADD) - výchovné a vzdělávací strategie | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Německý jazyk - učitelství pro 2. stupeň ZŠ | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Německý jazyk pro 2. stupeň ZŠ | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Německý jazyk - učitelství pro střední školy | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Novinky v ekonomických a legislativních pravidlech pro školy a školská zařízení | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Občanský a společenskovědní základ - učitelství pro SŠ | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Odpovědnost vedoucího pedagog. pracovníka školy nebo školského zařízení za BOZP | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Osobnostně sociální rozvoj pedagoga - jak profesionálně komunikovat se svým okolím | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.03.2025 |
Ota Pavel ve vzpomínkách bratrů | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Párová výuka - výzva pro nadané, pomoc slabým | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Pedagogická diagnostika v mateřské škole | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Pedagogické studium pro vychovatele | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Pedagogické studium pro pedagoga volného času | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Podpora přirozeného rozvoje řečí dětí - primární logopedická prevence | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Pohybové hry a aktivity v přírodě pro děti předškolního věku | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Postup pedagogického pracovníka při podezření na výskyt návykových látek | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Práce s časem a psychohygiena učitele | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Práce se dřevem | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Práce s ,,nestandardním" typem žáků | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Práce s příběhy - rozvoj předčtenářské gramotnosti v MŠ | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Pracovní právo pro ředitele škol a školských zařízení | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Pracovní, školní a mimoškolní úrazy | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Právní postavení pedagoga na základní škole | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Příprava školy na inspekci | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Příprava výukového videa - využití mobilního telefonu a PC | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Příroda kolem nás | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 09.01.2026 |
Přírodopis pro 2. stupeň ZŠ | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Reedukace dyslexie | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Rituály spokojené třídy (pro učitele 1. tříd ZŠ) | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Rituály spokojené třídy (pro učitele 2. stupně ZŠ) | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Rituály spokojené třídy (pro mateřské školy) | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Rizika virtuální komunikace | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.03.2025 |
Rozvoj dítěte prostřednictvím aktivit a výletů v Jihočeském kraji - webinář | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 09.01.2026 |
Rozvoj dítěte prostřednitvím aktivit a výletů v Jihomoravském kraji - webinář | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 09.01.2026 |
Rozvoj dítěte prostřednictvím aktivit a výletů v Moravskoslezském kraji - webinář | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Rozvoj dítěte prostřednictvím aktivit a výletů v Olomouckém kraji - webinář | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 09.01.2026 |
Rozvoj dítěte prostřednictvím aktivit a výletů v Pardubickém kraji - webinář | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 09.01.2026 |
Rozvoj dítěte prostřednictvím aktivit a výletů ve Zlínském kraji - webinář | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 09.01.2026 |
Rozvoj dovedností kritického myšlení | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 09.01.2026 |
Rozvoj polytechnické zručnosti s kreativní stavebnicí Františkova chaloupka | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Rozvoj technické tvořivosti žáků základních škol | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Rozvoj technického myšlení a zručnosti žáků primární školy | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.03.2025 |
Rozvoj žáka prostřednictvím aktivit a výletů v Olomouckém kraji - webinář | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 09.01.2026 |
Rozvoj žáka prostřednictvím aktivit a výletů v Praze - webinář | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Rozvoj žáka prostřednictvím aktivit a výletů ve Zlínském kraji - webinář | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 09.01.2026 |
Ředitel školy jako základní faktor pedagogického vedení | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
S hudbou? S hudbou! | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
S hudbou? S hudbou! aneb Dílny kreativního přístupu k výuce hudby | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Seminář BOZP pro učitele TV | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Skládankové učení - spolupráce a komunikace | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Skupinové bubnování a rytmická cvičení pro učitele MŠ | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Skupinové bubnování a rytmická cvičení pro učitele 1. stupně základní školy | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Speciální pedagogika - studium v oblasti pedagogických věd | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Spokojený ředitel - spokojený tým aneb Wellbeing v praxi vedoucího pedagogického pracovníka | MSMT - 21289/2022-4-814 | 09.10.2025 |
Spolupráce s rodinou jako základ předškolního vzdělávání | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Spolupráce školy a policie při šetření protiprávního jednání žáka | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Spolupráce učitele s asistentem pedagoga ve třídě | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Studium k rozšíření odborné kvalifikace k získání kvalifikace speciálního pedagoga | MSMT - 1294/2024-11-25 | 2.5.2027 |
Studium k rozšíření odborné kvalifikace zaměřené na výuku anglického jazyka (kombinovaná forma) | MSMT - 1294/2024-11-25 | 2.5.2027 |
Studium k rozšíření odborné kvalifikace zaměřené na výuku českého jazyka | MSMT - 1294/2024-11-25 | 2.5.2027 |
Studium k rozšíření odborné kvalifikace zaměřené na výuku dějepisu | MSMT - 1294/2024-11-25 | 2.5.2027 |
Studium k rozšíření odborné kvalifikace zaměřené na výuku informatiky (kombinovaná forma) | MSMT - 1294/2024-11-25 | 2.5.2027 |
Studium k rozšíření odborné kvalifikace zaměřené na výuku matematiky (kombinovaná forma) | MSMT - 1294/2024-11-25 | 2.5.2027 |
Studium k rozšíření odborné kvalifikace zaměřené na výuku německého jazyka | MSMT - 1294/2024-11-25 | 2.5.2027 |
Studium k rozšíření odborné kvalifikace zaměřené na výuku přírodopisu/biologie | MSMT - 1294/2024-11-25 | 2.5.2027 |
Studium k rozšíření odborné kvalifikace zaměřené na výuku výchovy k občanství, základy společenských věd a etickou výchovu | MSMT - 1294/2024-11-25 | 2.5.2027 |
Studium pedagogiky pro asistenty pedagoga (121 hodin) | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Studium pedagogiky pro učitele druhého stupně základní školy a učitele střední školy | MSMT - 1294/2024-11-25 | 2.5.2027 |
Studium pedagogiky pro učitele odborného výcviku | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Studium pedagogiky pro učitele praktického vyučování | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Studium pedagogiky pro učitele praktického vyučování zdravotnických oborů | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Studium pedagogiky pro učitele uměleckých odborných předmětů se zaměřením na hudební výchovu v základní umělecké škole, střední škole a konzervatoři | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Studium pedagogiky pro učitele uměleckých odborných předmětů se zaměřením na výtvarnou výchovu v základní umělecké škole a střední škole | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Studium pro asistenty pedagoga | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Studium pro ředitele škol a školských zařízení (kombinované studium) | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Studium pro výchovné poradce | MSMT - 1294/2024-11-25 | 2.5.2027 |
Svět médií: základy pro jeho pochopení a využití | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Systém řízení a vedení dokumentace BOZP ve školství | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
T.E.T Škola bez poražených - praktický tréning komunikačních dovedností | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
TETRECOM - diagnostika znalosti písmen a čísel | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
To chce klid...Emoce a zvládání obtížných situací v pedagogické praxi | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.03.2025 |
Třídní klima, jak ho utvářet, jak s ním pracovat a jak ho zjišťovat | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.03.2025 |
Tvořivá dramatika v mateřské škole | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Učíme se venku - činnostní učení zaměřené na prožitkové aktivity v přírodě | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.03.2025 |
Učitelství pro mateřské školy | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Účinné kroky při výchově dětí a žáků s ADHD a poruchami chování | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Umění dialogu - konkurenční sociální dovednost pedagogického pracovníka | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Úspěch pro každého žáka - jak žáky motivovat, aktivizovat a zapojit do výuky | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Úspěchy marketingových nápadů ve školství | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Úvod do alternativní a augmentativní komunikace (AAK) | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
V tělocvičně hravě, zdravě, bezpečně | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Vaříme s dětmi v mateřské škole - rozvoj polytechnických dovedností | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Vedení týmu a týmová spolupráce | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Velikonoční krásličení - výtvarné inspirace pro jarní období | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Vizuální myšlení a jeho efektivní využití | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Vizuální myšlení a jeho efektivní využití - webinář | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Výchova k občanství a etická výchova pro 2. stupeň ZŠ | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Výchova k podnikavosti, kreativitě a iniciativě na středních školách | MSMT - 21289/2022-4-814 | 09.10.2025 |
Výchova k podnikavosti, kreativitě a iniciativě na 2. stupni základních škol | MSMT - 21289/2022-4-814 | 09.10.2025 |
Výrobek pro polytechnické vzdělávání | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Využití záznamového archu pro diagnostiku kompetencí dítěte | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |
Vzrůstající agresivita a agresivní chování u předškolních dětí a dětí mladšího školního věku | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.03.2025 |
Začínající učitel na střední škole | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Začlenění dítěte do prostředí mateřské školy, aneb aby se start podařil | MSMT- 9020/2023-4-451 | 26.6.2026 |
Zajímavé pokusy a objevy pro děti | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.03.2025 |
Zajímavé techniky a nápady ve výtvarné práci s dětmi | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Základy tvorby pracovních listů v programech Procreate a Canva pro učitele MŠ | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Základy tvorby pracovních listů v programech Procreate a Canva pro učitele ZŠ (1. stupeň) | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.09.2025 |
Zážitkové hry pro děti v přírodě | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 03.04.2025 |
Zvládání stresu u pedagogických pracovníků | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.06.2025 |