CELOŽIVOTNÍHO
VZDĚLÁVÁNÍ
Název akreditovaného vzdělávacího programu, či kurzu | Číslo akreditace | Platnost akreditace do |
3D tiskárny - stavba tiskárny, tvorba modelu | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Adaptační obtíže dítěte předškolního věku při nástupu do MŠ | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.3.2025 |
Aktivity a metody volnočasového vzdělávání ve výuce - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Aktivní učení v přírodovědných předmětech | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 9.1.2026 |
Aktivní učitel. Zásobník aktivit pro efektivní osvojení cizího jazyka - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Aktivní učitel. Zásobník aktivit pro učitele matematiky - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Aktivní učitel - Zásobník aktivit pro rozvoj komunikačních dovedností žáků v cizím jazyce (AJ, NJ) | MSMT- 309/2021-4-161 | 30.3.2024 |
Aktuální právní předpisy významné pro práci škol - změny v činnosti škol | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Anglický jazyk - učitelství pro ZŠ | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Angličtina hravě a netradičně v mateřské škole | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Angličtina hravě a netradičně v mateřské škola - WEBINÁŘ | MŠMT - 30885/2020-4-850 | 5.11.2023 |
Angličtina hravě a netradičně v mateřské škole II | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Angličtina v mateřské škole aktivně a hravě - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Aplikace prvků enviromentální výchovy do vzdělávací nabídky mateřské školy | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Arduiono - programování ve Scratch | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Arduino - programování ve Wiringu | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Arduino - seznámení s platformou a vzorová zapojení | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Asistent pedagoga v praxi školy | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Aspekty ovlivňující nácvik prvopočátečního čtení a psaní. Spolupráce rodiny a školy v kontextu čtenářské gramotnosti | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Aspekty sociální a emoční zralosti pro pedagogy MŠ a ZŠ | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Atraktivní matematika - moderní výukové metody | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Atraktivní matematika - moderní výukové metody - webinář | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Autoevaluace MŠ jako prostředek jejího zkvalitňování | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Bádáme a experimentujeme v mateřské škole | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Badatelsky orientovaná výuka - aktivní objevování světa kolem nás | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.3.2025 |
Biologie - učitelství pro střední školy | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
BOZP pro pedagogy v oblasti TV | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Budování týmu školy a podpora spolupráce | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Cizinci v ČR | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Co by měl umět žák z ČJ na konci 5. ročníků? | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Co má rodič slyšet, když má dítě v MŠ | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Český jazyk - učitelství pro SŠ | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Český jazyk pro 2. stupeň ZŠ | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Čtenářská pregramotnost - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Čtení v 1. třídě - od písmen po čtení s porozuměním | MSMT – 431/2020-5-171 | 3.3.2023 |
Dějepis - učitelství pro 2. stupeň ZŠ (pro učitele se způsobilostí vyučovat na 1. stupni ZŠ) | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Dějepis pro 2. stupeň základních škol | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Digitální nástroje v enviromentálním vzdělávání | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 9.1.2026 |
Digitální technologie pro učitele a nová informatika I | MSMT - 21289/2022-4-814 | 9.10.2025 |
Distanční vzdělávání a e-learningové nástroje v digitálním věku | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Doplňující didaktické studium anglického jazyka | MŠMT - 30885/2020-4-850 | 5.11.2023 |
Doplňující didaktické studium německého jazyka | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Doplňující pedagogické studium zaměřené na přípravu učitele 2. stupně ZŠ a SŠ (kombinovaná forma) | MŠMT - 30885/2020-4-850 | 5.11.2023 |
Dovednosti zítřka - rovnováha v sociálních dovednostech pedagogického pracovníka | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Dramatická výchova v předškolním věku | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Drátkované drobnosti z černého drátu | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Dyslexie - specifická vývojová porucha učení | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Efektivní profesionální komunikace a praktická asertivita | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Ekohry v mateřské škole | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 9.1.2026 |
Emoční a sociální vývoj potřeb dítěte předškolního věku | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Empaťák pro střední školy | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Efektivní výuka češtiny ve 2. ročníku s integrací prvoučných témat | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Finanční řízení školy aktuálně | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Formativní hodnocení ve výuce na ZŠ | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Hospitace ředitelky mateřské školy | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Hudba - neoddělitelná součást našeho života | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Hrajeme si s jógou | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.3.2025 |
Hrajeme si s psychomotorikou | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Hrátky s kapalinami a plyny | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Hrátky s teplem | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Hravá angličtina v mateřské škole | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Hyperaktivní, hypoaktivní a agresivní dítě v mateřské škole | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Chyby do školy patří - webinář | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
ICT gramotnost pro začátečníky | MŠMT - 30885/2020-4-850 | 5.11.2023 |
Individualizace práce v mateřské škole | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Informatika pro SŠ (kombinovaná forma) | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Integrativní korekční program pro děti s ADHD | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Jak hledat zaměstnance v 21. století | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Jak inovovat školní vzdělávací program pro předškolní vzdělávání | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Jak inovovat školní vzdělávací program pro předškolní vzdělávání - webinář | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Jak lépe a efektivně využívat digitální technologie - rozvoj profesních kompetencí pedagoga | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.3.2025 |
Jak na adaptační kurz | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Jak na evaluaci v MŠ | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Jak na evaluaci v MŠ - webinář | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Jak na čtenářské dílny? | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Jak na hravou angličtinu v mateřské škole | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Jak nastavit komunikaci během distančního vzdělávání - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Jak podpořit u dětí vědomé zacházení s pozorností | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Jak posilovat svoji osobní značku pedagoga a udržet si konkurenceschopnost | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Jak prakticky na polovodiče | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Jak předcházet syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků | MSMT – 431/2020-5-171 | 3.3.2023 |
Jak relaxovat s dětmi v MŠ a na 1. stupni ZŠ | MSMT- 309/2021-4-161 | 30.3.2024 |
Jak rozvíjet autoritu učitele | MSMT- 309/2021-4-161 | 30.3.2024 |
Jak rozvíjet u dětí schopnost empatie | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Jak učit děti zvládat stres a budovat odolnost | MSMT- 309/2021-4-161 | 30.3.2024 |
Jak učit děti zvládat stres a budovat odolnost - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Jak učit o přírodě (bez přírody) | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Jak učit POLY na 1. stupni ZŠ | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Jak učit POLY v mateřské škole | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Jak vyjednávat s podřízenými a rodiči? | MSMT- 309/2021-4-161 | 30.3.2024 |
Jak zvládat agresi a agresivitu u žáků - možnosti účinné intervence | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Jazykově-metodický kurz s využitím každodenní konverzace | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Jazykový kurz angličtiny pro začátečníky | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Jógové básničky pro děti v MŠ | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Jsme tým | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Když se v matematice nedaří (intervence a stimulace matematických schopností a dovedností) | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Klima ve třídě a jeho vliv na vztahy ve třídě | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Klimatické vzdělávání na 1. stupni ZŠ | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 9.1.2026 |
Kolegiální podpora a mentorské dovednosti na škole | MŠMT - 30885/2020-4-850 | 5.11.2023 |
Kompetence leadera úspěšné školy | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Kompozice ve fotografii - tvorba kvalitního obrazového materiálu nejen pro výukové a prezentační účely | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.3.2025 |
Komunikace pro vedoucí pedagogické pracovníky | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Komunikace ve sborovně | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Komunikační dovednosti v praxi | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Komunikační dovednosti v praxi - webinář | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Korespondence moderně a pro praxi | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Kouzlení s jógou - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Kritéria školní zralosti - připravený předškolák (webinář) | MSMT- 309/2021-4-161 | 30.3.2024 |
Kritéria školní zralosti - odklad školní docházky - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Kritéria školní zralosti - odklad školní docházky (5 hod.) | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Kritéria školní zralosti - odklad školní docházky a zápisy do 1. tříd z různých úhlů pohledu | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Krize?! Šance pro změnu i proměnu (rozvoj sociálních kompetencí pedagogických pracovníků) | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Kurz první pomoci rozšiřující zdravotnické znalosti pedagogů | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Kurz tvůrčího psaní a autorského čtení | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Lego EV3 - programování v LAB VIEW pro pokročilé | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Lego EV3-programování v Pythonu | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Lego EV3-programování ve Schratch | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Lego EV3 - základy programování v LabVIEW | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Letní škola výchovy k občanství a dějepisu | MŠMT - 30885/2020-4-850 | 5.11.2023 |
Mapování třídního klimatu | MSMT- 309/2021-4-161 | 30.3.2024 |
Matematická pregramotnost - rozvoj předčíselných a matematických představ a dovedností v předškolním věku - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Matematická pregramotnost - základy matematiky v MŠ | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Matematika - učitelství pro SŠ | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Matematika - učitelství pro 2. stupeň ZŠ | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Matematika pro 2. stupeň ZŠ | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Média (nejen) pro zábavu - rozvoj jazykových kompetencí učitele anglického jazyka | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Mediální výchova a gramotnost ve školních lavicích - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Metodika hospitační činnosti | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Metodika a rozvoj jazykové výchovy v předškolním věku | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Metody a techniky dramatické výchovy | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Metody aktivního učení - cesta (nejen) k realizaci projektů a projektového vyučování | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Metody aktivního učení v MŠ I. | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Metody aktivního učení v MŠ II. | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Metody pro rozvoj finanční gramotnosti - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Micro:bit - vstupní brána do moderních technologií | MSMT - 21289/2022-4-814 | 9.10.2025 |
Moderní didaktika: Podporující výukové metody a jejich důležitost pro budování třídního klimatu - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Moderní výukové metody - portfolia, atraktivní studijní materiály | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Moderní výukové metody - portfolia, atraktivní studijní materiály - webinář | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Motivace a motivátory | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 9.1.2026 |
Motivace žáka | MŠMT - 30885/2020-4-850 | 5.11.2023 |
Možnosti ovlivňování komunikačních schopností u dětí předškolního věku - pomůcky pro rozvoj (logopedická prevence) | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Možnosti účinné intervence u dětí a žáků s agresivním chováním | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Možnosti využití aplikací Google Classroom v online výuce | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Možnosti využití aplikací Google Classroom v online výuce - WEBINÁŘ | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
MS Excel pro začátečníky | MSMT – 431/2020-5-171 | 3.3.2023 |
MS PowerPoint pro začátečníky - jak na úspěšnou prezentaci | MSMT – 431/2020-5-171 | 3.3.2023 |
Nadaný žák ve výuce | MSMT – 431/2020-5-171 | 3.3.2023 |
Náležitosti psaní odborných prací | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Naslouchejte čtyřma ušima - otevřeně a srdcem | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Naslouchejte čtyřma ušima - otevřeně a srdcem - webinář | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Nebojte se nového pojetí výuky informatiky | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Nebojte se nového pojetí výuky informatiky - webinář | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Nebojte se Pythonu /přehled možností programovacího jazyka/ | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Nebojte se Pythonu /přehled možností programovacího jazyka/ - webinář | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Nebojte se Robotiky /přehled možností programování robotů/ | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Nebojte se Robotiky /přehled možností programování robotů/ - webinář | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Nebojte se Schratche /přehled možností programovacího jazyka/ | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Nebojte se Schratche /přehled možností programovacího jazyka/ - webinář | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Nebojte se tvorby webu /přehled možností programování v PHT/ | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Nebojte se tvorby webu /přehled možností programování v PHP/ - webinář | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Neklidné dítě - problém zvaný ADHD (ADD) | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Neklidné dítě (ADHD, ADD) - výchovné a vzdělávací strategie | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Nemají rádi vodové barvy? Ukažte jim akvarel! | MSMT – 431/2020-5-171 | 3.3.2023 |
Německý jazyk - učitelství pro 2. stupeň ZŠ | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Německý jazyk pro 2. stupeň ZŠ | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Německý jazyk - učitelství pro střední školy | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Netradiční přání nejen pro maminky | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Nezastupitelné místo pohádky ve vývoji dítěte - rozvoj čtenářské a literární gramotnosti | MSMT – 431/2020-5-171 | 3.3.2023 |
Novinky v ekonomických a legislativních pravidlech pro školy a školská zařízení | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Novinky v oblasti BOZP pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky všech typů a stupňů škol | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Občanský a společenskovědní základ - učitelství pro SŠ | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Od výuky čtení až po čtenářskou gramotnost - metodický průvodce 1. třídou | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Odhalování rizikových jevů v třídních skupinách - prakticky | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Osobnostně sociální rozvoj pedagoga - jak profesionálně komunikovat se svým okolím | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.3.2025 |
Osobnostně sociální rozvoj - prevence a řešení syndromu vyhoření pedagogických pracovníků | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Osvědčené postupy, když čtení nejde | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Ota Pavel ve vzpomínkách bratrů | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Párová výuka - výzva pro nadané, pomoc slabým | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Párové a kooperativní učení v matematice - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Pedagogická diagnostika v mateřské škole | MSMT – 431/2020-5-171 | 3.3.2023 |
Pedagogické studium pro vychovatele | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Pedagogické studium pro pedagoga volného času | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Podpora přirozeného rozvoje řečí dětí - primární logopedická prevence | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Pohybové hry a aktivity v přírodě pro děti předškolního věku | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Pokročilá práce v textovém editoru MS Word | MSMT – 431/2020-5-171 | 3.3.2023 |
Polytechnická výchova aneb Kouzlo materiálů | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Portfolio dítěte prakticky a smysluplně - webinář | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Portfolio dítěte prakticky a smysluplně | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Postup pedagogického pracovníka při podezření na výskyt návykových látek | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Po stopách tradičních řemesel - práce s pedigem a drátenictví | MŠMT - 30885/2020-4-850 | 5.11.2023 |
Po stopách tradičních řemesel - řezbářství | MŠMT - 30885/2020-4-850 | 5.11.2023 |
Práce s časem a psychohygiena učitele | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Práce se dřevem | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Práce s "nestandardním" typem žáků | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Práce s příběhy - rozvoj předčtenářské gramotnosti v MŠ | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Pracovní právo pro ředitele škol a školských zařízení | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Pracovní, školní a mimoškolní úrazy a odpovědnost vedoucího pedagogického pracovníka školy, školského zařízení - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Právní postavení pedagoga na základní škole | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Prevence, diagnostika a řešení projevů agrese, netolerance, šikany a kyberšikany u žáků | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Prevence, diagnostika a řešení rizikového chování u žáků | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Problematika kyberšikany | MSMT- 309/2021-4-161 | 30.3.2024 |
Příprava výukového videa - využití mobilního telefonu a PC | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Příprava výukového videa - využití mobilního telefonu a PC - webinář | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Příprava školy na inspekci | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Příroda kolem nás | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 9.1.2026 |
Přírodopis - učitelství pro 2. st. ZŠ | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Přírodopis pro 2. stupeň ZŠ | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Psaní v 1. třídě - od čárky k psacímu písmu | MSMT – 431/2020-5-171 | 3.3.2023 |
Psychomotorický vývoj dítěte ve dvou letech a jeho zákonitosti - specifika práce s dvouletými dětmi v MŠ (webinář) | MSMT- 309/2021-4-161 | 30.3.2024 |
QUIZLET (nejen) ve výuce cizích jazyků | MSMT – 431/2020-5-171 | 3.3.2023 |
QUIZLET (nejen) ve výuce cizích jazyků - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
QUIZLET (nejen) ve výuce cizích jazyků - pokračujeme s Quizletem - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
QUIZLET (nejen) ve výuce cizích jazyků - začínáme s Quizletem - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
QUIZLET (nejen) ve výuce cizích jazyků za jedno odpoledne - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Reedukace dyslexie | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Regulační algoritmy využívané na soutěžích sledovačů /Line Follower/ | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Rituály spokojené třídy (pro učitele 1. tříd ZŠ) | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Rituály spokojené třídy (pro učitele 2. stupně ZŠ) | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Rituály spokojené třídy (pro mateřské školy) | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Rizika virtuální komunikace | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.3.2025 |
Rodič - partner dialogu | MSMT- 309/2021-4-161 | 30.3.2024 |
Rozvoj dítěte prostřednictvím aktivit a výletů v Jihočeském kraji - webinář | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 9.1.2026 |
Rozvoj dítěte prostřednitvím aktivit a výletů v Jihomoravském kraji - webinář | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 9.1.2026 |
Rozvoj dítěte prostřednictvím aktivit a výletů v Moravskoslezském kraji - webinář | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Rozvoj dítěte prostřednictvím aktivit a výletů v Olomouckém kraji - webinář | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 9.1.2026 |
Rozvoj dítěte prostřednictvím aktivit a výletů v Pardubickém kraji - webinář | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 9.1.2026 |
Rozvoj dítěte prostřednictvím aktivit a výletů ve Zlínském kraji - webinář | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 9.1.2026 |
Rozvoj dovedností kritického myšlení | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 9.1.2026 |
Rozvoj empatie u dětí v rámci vzdělávacího procesu - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Rozvoj grafomotorických dovedností | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Rozvoj grafomotorických a vizuomotorických dovedností - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Rozvoj polytechnické zručnosti s kreativní stavebnicí Františkova chaloupka | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Rozvoj polytechnické zručnosti - vaříme s malými dětmi v mateřské škole | MSMT – 431/2020-5-171 | 3.3.2023 |
Rozvoj technického myšlení a zručnosti žáků primární školy | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.3.2025 |
Rozvoj žáka prostřednictvím aktivit a výletů v Olomouckém kraji - webinář | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 9.1.2026 |
Rozvoj žáka prostřednictvím aktivit a výletů v Praze - webinář | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Rozvoj žáka prostřednictvím aktivit a výletů ve Zlínském kraji - webinář | MSMT- 28387/2022-4-1019 | 9.1.2026 |
Různé příležitosti aktivního učení v přírodovědných předmětech (F, Ch, Př, Z) | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Řešení výchovných a kázeňských problémů | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
S hudbou? S hudbou! | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
S hudbou? S hudbou! aneb Dílny kreativního přístupu k výuce hudby | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Skládankové učení - spolupráce a komunikace | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Skupinové bubnování a rytmická cvičení pro učitele MŠ | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Skupinové bubnování a rytmická cvičení pro učitele 1. stupně základní školy | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Sledování vývoje čtení a psaní na prvním stupni ZŠ | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Smysl, tvorba a použití pravidel ve třídě | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Smysl, tvorba a použití pravidel ve třídě - WEBINÁŘ | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Sociální dovednosti dítěte předškolního věku - webinář | MSMT- 309/2021-4-161 | 30.3.2024 |
Současná mateřská škola v praxi - jak zefektivnit řízení mateřské školy | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Speciální pedagog | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Speciální pedagogika - studium v oblasti pedagogických věd | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Specifické poruchy učení, aneb jak nejlépe porozumět dítěti s SPU | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Specifické poruchy učení v kostce | MŠMT - 30885/2020-4-850 | 5.11.2023 |
Specifika žáků s odlišným mateřským jazykem a komunikace s nimi | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Spokojený ředitel - spokojený tým aneb Wellbeing v praxi vedoucího pedagogického pracovníka | MSMT - 21289/2022-4-814 | 9.10.2025 |
Společné vzdělávání - práce se žákem s přiznanými podpůrnými opatřeními ve třídě | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Spolupráce s rodinou jako základ předškolního vzdělávání | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Spolupráce školy a policie při šetření protiprávního jednání žáka | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Spolupráce učitele s asistentem pedagoga ve třídě | MSMT – 431/2020-5-171 | 3.3.2023 |
Spolupráce učitele s asistentem pedagoga ve třídě MŠ | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Spolupráce učitele s asistentem pedagoga ve třídě MŠ | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Sportovní hry v MŠ - Olympiáda | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Studium pedagogiky podle § 22 odst. 1 písm. a) zákona č. 563/2004 Sb. a § 3 odst. 2 písm. a) vyhlášky č. 317/2005 Sb. | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Studium pedagogiky pro asistenta pedagoga | MŠMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Studium pedagogiky pro asistenty pedagoga - kombinovaná forma | MŠMT- 309/2021-4-161 | 30.3.2024 |
Studium pedagogiky pro asistenty pedagoga (121 hodin) | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Studium pedagogiky pro učitele odborného výcviku | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Studium pedagogiky pro učitele praktického vyučování | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Studium pedagogiky pro učitele praktického vyučování zdravotnických oborů | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Studium pedagogiky pro učitele uměleckých odborných předmětů se zaměřením na hudební výchovu v základní umělecké škole, střední škole a konzervatoři | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Studium pedagogiky pro učitele uměleckých odborných předmětů se zaměřením na výtvarnou výchovu v základní umělecké škole a střední škole | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Studium pro asistenty pedagoga | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Studium pro ředitele škol a školských zařízení podle § 5 odst. 2 zákona č. 563/2004 Sb., a § 5 vyhlášky č. 317/2005 Sb. | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.3.2025 |
Svět médií: základy pro jeho pochopení a využití | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Kvalifikační studium pro výchovné poradce | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
T.E.T Škola bez poražených - praktický tréning komunikačních dovedností | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Technická kreativita aneb hravé polytechnické vzdělávání ve školní dílně | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
TETRECOM - diagnostika znalosti písmen a čísel | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
To chce klid...Emoce a zvládání obtížných situací v pedagogické praxi | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.3.2025 |
To nejlepší z Montessori pedagogiky - originální pomůcky, které přispívají k všestrannému rozvoji dítěte | MSMT- 309/2021-4-161 | 30.3.2024 |
To nejlepší z Montessori pedagogiky i pro Vaši školku/školu | MSMT- 309/2021-4-161 | 30.3.2024 |
Třídní klima, jak ho utvářet, jak s ním pracovat a jak ho zjišťovat | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.3.2025 |
Tvorba a řízení týmu při realizaci školních projektů | MSMT- 309/2021-4-161 | 30.3.2024 |
Tvořivá dramatika v mateřské škole | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Učíme anglický jazyk na ZŠ hravě a netradičně - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Učíme anglický jazyk na ZŠ - pokračujeme hravě a netradičně - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Učíme hravě a netradičně - zpestření výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ - WEBINÁŘ | MŠMT - 30885/2020-4-850 | 5.11.2023 |
Učíme hravě a netradičně - zpestření výuky anglického jazyka na ZŠ | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Učíme hravě a netradičně - zpestření výuky anglického jazyka na ZŠ II. | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Učíme se venku - činnostní učení zaměřené na prožitkové aktivity v přírodě | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.3.2025 |
Učitelství pro 1. stupeň ZŠ | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Učitelství pro mateřské školy | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Umění dialogu - konkurenční sociální dovednost pedagogického pracovníka | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Účinné kroky při výchově dětí a žáků s ADHD a poruchami chování | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Úspěch pro každého žáka - jak žáky motivovat, aktivizovat a zapojit do výuky | MSMT – 431/2020-5-171 | 3.3.2023 |
Úspěchy marketingových nápadů ve školství | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
V hodině angličtiny anglicky? Jak na to i na 1. stupni ZŠ | MSMT- 309/2021-4-161 | 30.3.2024 |
V tělocvičně hravě, zdravě, bezpečně | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Vaříme s dětmi v mateřské škole - rozvoj polytechnických dovedností | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Vedení třídnických hodin | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Vedení týmu a týmová spolupráce | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Vedoucí pedagogický pracovník - kurz manažerských dovedností I. | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Vedoucí pedagogický pracovník - kurz manažerských dovedností II. | MSMT- 13792/2021-5-603 | 21.9.2024 |
Velikonoční krásličení - výtvarné inspirace pro jarní období | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Vizuální myšlení a jeho efektivní využití | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Vizuální myšlení a jeho efektivní využití - webinář | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Vyhledávávací algoritmy využívané na soutěžích s bludišti | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Vytváření učící se komunity ve škole | MŠMT - 30885/2020-4-850 | 5.11.2023 |
Výchova k občanství a etická výchova pro 2. st. ZŠ | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Výchova k podnikavosti, kreativitě a iniciativě na středních školách | MSMT - 21289/2022-4-814 | 9.10.2025 |
Výchova k podnikavosti, kreativitě a iniciativě na 2. stupni základních škol | MSMT - 21289/2022-4-814 | 9.10.2025 |
Výchova ke zdraví pro 2. stupeň ZŠ | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Výrobek pro polytechnické vzdělávání | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Výtvarná výchova tradičně i netradičně | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Využití záznamového archu pro diagnostiku kompetencí dítěte | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Výuka vyjmenovaných slov krok za krokem | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Využití behaviorálních principů pro podporu pozitivního chování žáků MŠ, ZŠ a SŠ | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Využití cloudového řešení Microsoft Office 356 ve škole - rozvoj profesních kompetencí při využívání on-line prostředí | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Výživa předškolního dítěte | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Vzrůstající agresivita a agresivní chování u předškolních dětí a dětí mladšího školního věku | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.3.2025 |
Vzrůstající agresivita a agresivní chování u předškolních dětí a dětí mladšího školního věku - webinář | MSMT- 309/2021-4-161 | 30.3.2024 |
Začlenění dítěte do prostředí mateřské školy, aneb aby se start podařil | MSMT- 21521/2020-4-639 | 25.8.2023 |
Začlenění dítěte do prostředí mateřské školy, aneb aby se start podařil - webinář | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Začínající učitel na střední škole | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Zajímavé pokusy a objevy pro děti | MŠMT - 598/2022-1-165 | 31.3.2025 |
Zajímavé postupy při výuce pravopisu na 1. stupni ZŠ | MSMT- 8476/2021-4-378 | 15.6.2024 |
Zajímavé techniky a nápady ve výtvarné práci s dětmi | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky | MŠMT - 30885/2020-4-850 | 5.11.2023 |
Základy školního lyžování | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Základy tvorby pracovních listů v programech Procreate a Canva pro učitele MŠ | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Základy tvorby pracovních listů v programech Procreate a Canva pro učitele ZŠ (1. stupeň) | MŠMT - 14433/2022-4-623 | 15.9.2025 |
Zásady práce s dítětem s ADHD (ADD) | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Zápisy do prvních tříd z různých úhlů pohledu | MŠMT - 11420/2020-5-406 | 25.6.2023 |
Zážitkové hry pro děti v přírodě | MŠMT - 27375/2021-6-953 | 3.4.2025 |
Zlatá pravidla komunikace: Aby slova nezraňovala! | MSMT- 40173/2020-4-1045 | 24.2.2024 |
Zpracování digitální fotografie a úprava obrázků pro začátečníky | MSMT – 431/2020-5-171 | 3.3.2023 |
Zvládání stresu u pedagogických pracovníků | MSMT- 6820/2022-6-399 | 29.6.2025 |
Název akreditovaného vzdělávacího programu, či kurzu | Číslo akreditace | Platnost akreditace do |
Písemný projev (pro úředníky) | AK/PV - 156/2016 | 3.7.2022 |
Písemný projev (pro vedoucí úředníky) | AK/VE - 107/2016 | 3.7.2022 |