„Byla jsem nadšená. Pana Haldu mám moc ráda, mám přečtené všechny jeho knihy. Moc jsem se na kurz těšila a vůbec v ničem mne nezklamal, děkuji.“ (Aspekty sociální a emoční zralosti pro pedagogy MŠ a ZŠ)
DVPP„Byla jsem naprosto nadšená. Kurz pro mě byl velmi přínosný. Paní Lena je úžasná lektorka. Svou práci dělá srdcem.“ (Nezastupitelné místo pohádky ve vývoji dítěte - rozvoj čtenářské a literární gramotnosti)
DVPP„Jasné a srozumitelné vysvětlení rozvoje předčíselných představ, představení pomůcek a metodických materiálů. Osobnost lektorky a její praktické zkušenosti, které umí skvěle prezentovat.“ (Matematická pregramotnost - rozvoj předčíselných a matematických představ a dovedností v předškolním věku)
DVPP„Jedno z mnoha školení, které mělo smysl. Moc mi pomohlo v mé profesi učitelky předškolních dětí.“ (Kritéria školní zralosti - odklad školní docházky a zápisy do 1. tříd z různých úhlů pohledu)
DVPP„Kurzy paní Bínové jsou vždy perfektní, mluví nám přímo z duše. Její podání je lidské, odborné a přesto srozumitelné. Škoda, že není na ministerstvu.“ (Polytechnická výchova v MŠ - rozvoj prostorové představivosti)
DVPP„Obsahově velice bohatý, množství informací a poznatků, srozumitelný výklad přednesený velice zajímavě, osobnost a profesionalita paní lektorky na vysoké úrovni.“ (Jak zařazovat prvky polytechnické výchovy do výuky)
DVPP„Paní Drgáčová je naprostý profesionál. Její výklad spojený s praktickými ukázkami a zapojením všech zúčastněných je úžasný, velmi přínosný a inspirativní.“ (S hudbou? S hudbou!)
DVPP„Paní lektorka byla velmi milá a nápomocná. Poradila mi i s individuálními otázkami k žákovi z mé třídy. Dostala jsem spoustu podnětů a inspirace.“ (Cesta ke čtenářské gramotnosti krok za krokem pro 1. stupeň ZŠ)
DVPP„Paní lektorka byla vynikající, vše bylo podloženo praxí a velkými zkušenostmi. Mnoho praktických rad a návodů důležitých pro praxi - mě jako učitelky a současně rodiče.“ (Neklidné dítě - problém zvaný ADHD (ADD))
DVPP„Paní lektorku znám, přihlásila jsme se cíleně: je jasná, stručná, čitelná, je znát, že je to člověk z praxe a její postupy jsou plně realizovatelné. Silnou stránkou byla i možnost zúčastnit se akce v online prostředí (časové aspekty).“ (Kognitivně-behaviorální techniky v pedagogické praxi)
DVPP„Semináře Mgr. Bínové jsou vždy skvělé, teoretickou část vždy vysvětluje na příkladech a činnostech z praxe, které učitelé denně s dětmi vykonávají. Je ochotná zaslat na vyžádání výklad v písemné podobě.“ (Polytechnická výchova v MŠ - rozvoj prostorové představivosti)
DVPP„Srozumitelný výklad paní lektorky, který byl velmi orientovaný na poznatky z praxe. Vše velmi pečlivě vysvětlila. Velká pochvala a obrovská jednička paní lektorce Mgr. Lence Bínové. Ještě jednou děkuji.“ (Neklidné dítě (ADHD, ADD) - výchovné a vzdělávací strategie)
DVPP„Velice příjemné povídání a sympatický projev lektorky, se spoustou zkušeností a příkladů z praxe. Odbornost a nápaditost, určitě využiji ve své práci s dětmi. Moc pěkné dopoledne i odpoledne. Děkuji i za knihu, kterou jsem si zakoupila.“ (Nezastupitelné místo pohádky ve vývoji dítěte - rozvoj čtenářské a literární gramotnosti)
DVPP„Velmi se mi líbilo, jak je webinář veden. Vše bylo ucelené a spoustu věcí mi začalo do sebe zapadat a dávat smysl. Velmi se mi líbil nápad s píšťalkou, ten určitě vyzkouším. Velmi oceňuji i praktické rady a věkové ohraničení, to mi na školení vždy chybělo.“ (Prevence školní neúspěšnosti a předcházení SPU již v MŠ a v 1. třídách ZŠ)
Webináře„Získala jsem nejucelenější a nejkonkrétnější informace k dané problematice. Rozšířilo mi to možnosti, jak dále pracovat s knihou Diagnostika předškolního dítěte. Seznámila jsem se s pomůckami a těším se na práci nejen s Klokanovým kufrem.“ (Pedagogická diagnostika dítěte předškolního věku)
DVPPCelý kurz proběhl organizačně hladce navzdory ztížené epidemiologické situace, za což vděčím Vám. Pane Mgr. Ivanovský byl ochoten vždy poradit, pomoci a včas jste nás o všech změnách informoval přes všechny možné komunikační kanály, což není snadný úkol. Jsem ráda, že jsem absolvovala doplňující pedagogické studium na Palackého univerzitě, obzvláště výuky doktorky Aleny Opletalové (školský management) a doktorky Jitky Plischke (Obecná didaktika) byly maximálně obohacující.
Studijní programyKrásně připravený tábor se spoustou zábavy. Oceňuji práci instruktorů a bohatý program. Také zapojení dětí i různých věkových kategorií, čímž se naučí spolupracovat v rámci týmů. Děti jsou vždy nadšené. Děkujeme. Tentokrát téma pevnosti Bojárd skvěle zakomponované do celodenních různorodých aktivit. (Příměstský tábor Pevnost Bojárd)
Letní kempy a příměstské táboryDobrý den, děkuji za zaslání :) Píši s časovým odstupem, byli jsme na dovolené. Tábor se dětem nadmíru líbil :) K těm návrhům pro příští rok měli děti pouze - zvážení jiných obědů :)))) Velice děkuji za organizaci tábora a skvělý přístup. Příjemný zbytek léta Vám přeji. (Příměstský tábor Pevnost Bojárd)
Letní kempy a příměstské táboryDěkujeme moc za zaslané vzpomínky na tábor Pevnost Bojard 2020, ze kterých jsou zcela patrné všechny aspekty, proč se na tábor děti vždy (a pravidelně) těší – radost, volnost, přátelství nová i stávající, pocit bezpečí a hlavně plno různých aktivit. Osobně velice pozitivně hodnotím zejména bohatý program pod vedením zkušených vedoucích, který je sestaven velice různorodě a z nějž je patrné zapálení vedoucích pro správnou věc. Také výrobky, které si děti nosí z pravidelného tvoření svědčí o velké kreativitě a nápaditosti za využití netradičních materiálů. Nejde tedy jen on „hlídání dětí“, ale o celkový rozvoj jejich osobnosti. Jako rodič oceňuji osobní přístup ke každému dítěti a vždy vím, že je o děti dobře postaráno a že jsou v dobrých rukách. Také organizační stránka tábora je na výborné úrovni – pravidelný pitný režim a zajištění stravy. Děti tak s tábora chodí správně „unavení“ a nabití dobrými dojmy. Určitě bychom se chtěli příští rok opět účastnit, čím dřív budeme vědět termín tím líp, abychom si mohli rezervovat čas. Ještě jednou děkujeme všem za úsilí a péči, doufám, že tábor bude opět realizován. Přeji krásný den a zbytek prázdnin. (Příměstský tábor Pevnost Bojárd)
Letní kempy a příměstské táboryVážený týme z pevnosti Bojárd, vřele vám všem děkuji za čas a energii, kterou jste věnovali této akci. Synovi se tábor líbil a můžete s ním počítat i pro příští rok. Velmi oceňujeme možnost svobodné volby, zda se účastní některých organizovaných aktivit, např. tvoření, nebo se bude věnovat jiné činnosti. Zde doufám v plné využití možností fakulty, tedy rozšíření nabídky i na jiné oblasti, než dosud, ať se mohou rozvíjet osobní zájmy a dispozice co největšího počtu dětí. Trochu jsme postrádali možnost "přespávačky", což je ale vzhledem k hygienické situaci pochopitelné. Ještě jednou děkujeme sehranému týmu a těšíme se na příští rok (Příměstský tábor Pevnost Bojárd)
Letní kempy a příměstské táboryKontakt:
Centrum celoživotního vzdělávání PdF UP v Olomouci
Žižkovo nám. 5, 779 00 Olomouc
V případě dotazů ke studijním programům prosím
kontaktujte studijní referenty:
Mgr. Martin Ivanovský: 585 635 149
PaedDr. Irena Smetanová: 585 635 147
V případě dotazů ke kurzům prosím
kontaktujte:
Mgr. Pavla Šindlerová: 585 635 148
Kontakt na vrátnici: 585 635 099
Informace pro: