„Informace o kempu mi přišla e-mailem ze školy. Dozvěděl jsem se mnoho zajímavých informací. Organizace kempu byla na jedničku.“ (Letní kemp Internet, web a trocha Pythonu)
Letní kempy a příměstské tábory
„Výklad lektorů byl poměrně srozumitelný, občas trochu rychlý. Ale měl jsem možnost se aktivně zapojit do průběhu všech činností.“ (Letní kemp Internet, web a trocha Pythonu)
Letní kempy a příměstské tábory
Holky byly nadšené a už se ptají, jestli bude tábor příští rok zase. Moc bych chtěla poděkovat organizátorkám a "vedoucím" tábora za jejich přístup a nadšení, které předaly dětem. Děkuji!! (Příměstský tábor Deník kavalíra)
Letní kempy a příměstské tábory
Minulý týden jsem měla tu čest učastnit se Vašeho webináře To chce klid ! Moc děkuji za celý skvělý čas, který jsem mohla u PC strávit. Byl to první webinář v mém životě, překvapilo mne jak interaktivní takové školení může být, způsob jakým byl webinář veden se mi moc líbil.
Přeji Vám krásný den a také setkání s lidmi, kteří vám přinesou do života radost, nadhled a pozitivní smýšlení tak, jak jste je přinesla vy mě. S pozdravem z Brna z podhradí. (To chce klid… Emoce a zvládání obtížných situací v pedagogické praxi)
Webináře
„Absolutní teoretická i praktická vybavenost lektora, ochota sdílet vyzkoušené a funkční pracovní metody, spolupracující atmosféra kurzu.“ (Metody k podpoře čtenářské gramotnosti napříč vyučovacími předměty)
DVPP
„Asociační hry, zajímavé tvoření notové osnovy, not, hry a poslechové skladby.“ (S hudbou? S hudbou! Dílny kreativního přístupu k výuce hudby)
DVPP
„Byla jsem naprosto spokojená s celým kurzem. Školitelé byli naprostí odborníci a díky nim jsem získala mnohem více informací než jen na téma kurzu.“ (Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi)
DVPP
„Bylo poznat, že je lektorka z praxe a ví, o čem mluví, vše uměla uvést do praxe. Školení bylo velmi zajímavé, podnětné. Sice bylo do až do pozdních odpoledních hodin, ale vůbec nám to nevadilo, uteklo to jako voda. Už se těším na další školení s paní Bínovou a vůbec mi nevadí, že je v sobotu. Bylo to super.“ (Matematická pregramotnost - základy matematiky v MŠ)
DVPP
„Charizmatický, snaživý, empatický lektor, který nad problémy opravdu přemýšlí, hledá řešení a dokáže informace shrnout tak, že to stojí za zamyšlení.“ (Odhalování rizikových jevů v třídních skupinách – prakticky)
DVPP
„Kurz byl zajímavý, logický, teorie byla doplněna o příklady z praxe, byly zodpovězeny všechny dotazy. Lektorka hovořila poutavě, bylo vidět, že má velké zkušenosti v oboru. Kurz se mi velice líbil. Příště určitě na paní Bínovou pojedu zase.“ (Neklidné dítě - problém zvaný ADHD/ADD)
DVPP
„Vynikající práce pana magistra Stanislava Sládečka. Vše perfektně vysvětlil, zopakoval a učivo s námi probral. Obsah kurzu byl naplněn. Jeho hodiny byly velmi kvalitní. Návštěva kurzu mi pomohla. Děkuji za zkušenost.“ (Effective Communication in English - basic conversational topics)
DVPP
„Obdržela jsem materiály, které můžu využít v praxi. Lektor měl zkušenosti s řízením školy
i inspekční činností.“ (Příprava školy na inspekci)
DVPP
„Líbil se mi celý kurz. Neskutečně mě překvapila paní lektorka, která byla opravdu profesionální, zároveň měla lidský přístup, neobyčejný smysl pro humor. Pozitivně hodnotím úplně každý den, vždy jsem se na výuku těšila. Starali jste se o nás skvěle a tento kurz můžu jedině doporučit! Děkuji Vám mnohokrát!“ (Studium pedagogiky pro asistenty pedagoga)
DVPP
„Naprostá profesionalita, dokonale vysvětlení, veškeré znalosti z praxe. Nejlepší lektorka, kterou jsem kdy poznala.“ (Začlenění dítěte do prostředí mateřské školy aneb Aby se start podařil)
DVPP
„Líbilo se mi vše, styl podání výuky byl naprosto perfektní i přes spoustu informací, které nám byly sděleny, se dalo hodně zapamatovat, a to díky skvělému podání. Prostředí taktéž vyhovující, možnost občerstvení moc příjemné.“ (Studium pedagogiky pro asistenty pedagoga)
DVPP
„Kladně hodnotím osobnost lektorky, možnost zapojit se do debaty, diskutovat nad problémy z praxe a mnoho inspirativních podnětů pro práci s dětmi.“ (Čtenářská pregramotnost - role a význam jazykové výchovy u předškolních dětí)
DVPP