Studium pedagogiky pro pedagogy volného času vykonávající komplexní přímou pedagogickou činnost

Číslo studijního programu: D2PD105

Cena:

14 810,- Kč

Odkaz na přihlášku ZDE.

Referent: Mgr. Martin Ivanovský, e-mail: martin.ivanovsky@upol.cz, tel.: +420 585 635 149

Studium pedagogiky pro pedagogy volného času vykonávající komplexní přímou pedagogickou činnost

Požadavky na přijetí

Studijní program je určen pro zájemce s ukončeným středním vzděláním s maturitní zkouškou, případně zájemce s vyšším odborným nebo vysokoškolským vzděláním.

Požadavky na přijetí jsou:

  • správně vyplněná a podaná elektronická přihláška (přihlašování probíhá prostřednictvím elektronického systému Portál CŽV),
  • ověřená kopie dokladů o získání způsobilosti,
  • zaplacení administrativního poplatku ve výši 300,- Kč.
Studium pedagogiky pro pedagogy volného času vykonávající komplexní přímou pedagogickou činnost

Organizace studia

Studium trvá 1,5 roku. Setkávat se budete přibližně 1krát za 3 týdny (10 výukových sobot). Ve druhém semestru probíhá konzultace k závěrečné práci, dokončení závěrečné písemné práce, příprava na závěrečnou zkoušku a obhajobu závěrečné písemné práce.

Závěrečná zkouška je skládána z předmětů:

  1. pedagogiky a obecné didaktiky,
  2. psychologie,
  3. teorie a metodiky zájmového vzdělávání

a obhajoby závěrečné písemné práce.

Studijní program je zaštiťován Ústavem pedagogiky a sociálních studií Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci.

Odborný garant: prof. PhDr. Eva Šmelová, Ph.D.

Manager studia: Mgr. Pavla Vyhnálková, Ph.D.

 

 

Studium pedagogiky pro pedagogy volného času vykonávající komplexní přímou pedagogickou činnost

Uplatnění absolventa

Absolvent získá odbornou kvalifikaci PEDAGOG VOLNÉHO ČASU ve středisku volného času (dům dětí a mládeže, stanice zájmových činností).

Absolvent bude po absolvování vzdělávacího programu schopen:

  • objasnit základní pedagogické pojmy, charakterizovat jejich ukotvení ve struktuře pedagogických věd a identifikovat vzájemné vztahy mezi klíčovými kategoriemi pedagogiky,
  • popsat strukturu lidské psychiky v jednotlivých paradigmatech psychologie,
  • charakterizovat jednotlivá vývojová stádia jedince z hlediska kognitivního, emočního, morálního a sociálního vývoje,
  • vytvořit optimální modely skupinové činnosti účastníků edukačního procesu a individuální činnosti účastníků edukačního procesu se speciálními potřebami v rámci skupinového modelu,
  • plánovat, organizovat, řídit a hodnotit činnosti účastníků edukačního procesu,
  • definovat a dodržovat zásady efektivní komunikace v edukačním procesu a optimálně komunikovat s účastníky edukačního procesu.
Studium pedagogiky pro pedagogy volného času vykonávající komplexní přímou pedagogickou činnost

Více informací + anotace programu

Studium je založeno na kombinaci prezenčního a distančního studia s využitím on-line nebo off-line aktivit prostřednictvím webových stránek, proto je nezbytné, aby účastníci programu CŽV měli přístup k počítači s připojením k internetu.

Modul: Studijní programy CŽV