28. listopad 2025 Násilný útok ve škole: Připravenost a reakce krok za krokem - POSLEDNÍ VOLNÁ MÍSTA
5. prosinec 2025 Syndrom vyhoření a sebepéče učitelů a vychovatelů - KAPACITA NAPLNĚNA
8. prosinec 2025 Hypersenzitivita u dětí, jak ji poznat a jak s ní pracovat
9. prosinec 2025 Jak na … netradiční školní družiny Vánoce 3 (pokračovací kurz) - POSLEDNÍ VOLNÁ MÍSTA
9. prosinec 2025 Jak neztratit hlavu - mindfulness do škol
10. prosinec 2025 Jak na … netradiční školní družiny Vánoce 3 (pokračovací kurz)
12. prosinec 2025 Jak zvládnout školní a třídní dokumentaci (nové RVP PV v praxi) - POSLEDNÍ VOLNÁ MÍSTA
20. leden 2026 Psychologie dospívání a zvládání náročných situací ve škole
21. leden 2026 Jak pečovat o duševní zdraví dětí v každodenní praxi pedagoga
22. leden 2026 Portfolio dítěte v mateřské škole
23. leden 2026 Násilný útok ve škole: Připravenost a reakce krok za krokem
4. únor 2026 Digitální kompetence a předškolní vzdělávání v kontextu nového RVP PV
6. únor 2026 Wellbeing ve škole podle návrhu revidovaného RVP ZV (1. stupeň ZŠ)
12. únor 2026 AI pro řízení školy prakticky: Kde všude lze ušetřit čas při současném zvýšení kvality výstupů
19. únor 2026 Digitipy aneb nové přístupy a aplikace využitelné nejen ve výuce prvouky, přírodopisu či biologie
27. únor 2026 Nové RVP PV v praxi: Jak vytvořit kvalitní ŠVP pro mateřskou školu
4. březen 2026 Mikroskopy a roboti pro MŠ a 1.st ZŠ vč. školních družin
6. březen 2026 Wellbeing ve škole podle návrhu revidovaného RVP ZV (2.stupeň ZŠ)
18. březen 2026 Portfolio jako nástroj profesního růstu učitele mateřské školy
18. březen 2026 Ekohry, bylinky, polytechnika pro MŠ
23. březen 2026 Ekohry, bylinky, polytechnika pro 1.st. ZŠ vč. ŠD
14. květen 2026 Jak se vyznat v horninách